frokengullbrand

Alla inlägg under juni 2009

Av Isabella - 30 juni 2009 07:47

Haft en helt underbar helg med Emily :) Utgång blev det också, händer inte så ofta och denna gång var väldigt speciell...Men det var en rolig upplevelse :) Shopping i söndags! Bjöd på en hel del handlande men även en trevlig överaskning. Efter en hel helg med Emily så är längtan till Grekland enorm. Jag vill vara där nu! Är dock något orolig för vädret är nämligen varmare här än där just nu :S

Av Isabella - 27 juni 2009 11:07

Mia klart det ska vara petigt, du kan ju inte gå o döpa om min gata bara så där :)

Av Isabella - 27 juni 2009 11:02

Idag kommer Emily :) Vi ska ha en riktig mys dag! Ikväll blir det utgång med några av hennes vänner. Ska blir riktigt spännande att träffa dem. Snart bär det av till Grekland också. Jag längtar! Måste dock införskaffa en bikini... Det är så trist. Jag hittar aldrig någon jag vill ha o inte ser den bra ut på heller, men det brukar ju lösa sig ändå.

Av Isabella - 25 juni 2009 08:04

Det är så härligt med solen! Tänk att lite sol kan göra att allt blir så mycket roligare. Saknar dock "landet" och virlången :( Men Mia har ju så klart en lösning även på det, men jag vet inte riktigt om jag kan gå med på det än :)  

Av Isabella - 24 juni 2009 07:56

Igår var jag ute o cyklade med Matthias. Visserligen blev det runt 5 mil men fy tusan va dåligt tränad jag är. Så fort det lutade minsta lilla uppför så var jag helt död och kom knappt framåt. Jag blir så less när jag inser att jag inte är lika tränad som jag var för några år sen. Jag måste verkligen ta tag i det men det är ju så jobbigt att komma igång :( Inte har jag någon att gå ut och gå med heller. Så nu har jag gnällt tillräckligt för idag!

Av Isabella - 23 juni 2009 08:26

Jag blir så trött på min mobil. Av någon anledning får inte Mia skriva långa sms till mig för då får jag hälften o inte piper den heller :( Hur ska jag då kunna veta när jag ska svara?? Och det är bara när Mia messar, precis som om vi inte får prata med varandra. Dumma telefon!

Av Isabella - 22 juni 2009 08:03

Ja då sitter jag här på jobbet igen då. Helt slut efter helgen. Vet inte rikigt vad som har hänt, blev ju inte ens spreciellt sent på midsommarafton. Midsommar blev en toppen dag med alla mina bästa. Vi lyckades till och med dansa små grodorna runt stången :) Måste varit en rolig syn haha. Matthias och jag fick för oss att vi skulle köpa en friggebod och ställa i Björkvik, men vet inte riktigt om det finns pengar eller om vi ens vill ha så mycket vuxenpoäng. Mia nu har jag iaf uppdaterat :D

Av Isabella - 17 juni 2009 16:00

Ska gå på bio med Marie ikväll. Fick två gratisbiljetter, av en tjej på marknad, igår till filmen The proposal. Hoppas att den är bra men gratis är ju alltid gott i vilket fall. :)

Ovido - Quiz & Flashcards