frokengullbrand

Alla inlägg under augusti 2011

Av Isabella - 17 augusti 2011 12:55

Nu lämnar vi er!! Ses om en vecka! Förhoppningsvis något brunare och gladare :)

Av Isabella - 14 augusti 2011 15:49

 

Sitter här o funderar på vad jag ska ta med mig på den efterlängtade semestern. Största problemet just nu är att klura ut vad som är hemma och vad som är hos mamma o pappa. Inte helt lätt när jag varken hittar sakerna där eller här, kan ju verkligen undra var jag gör av grejerna. Men det ska nog hinna ordna upp sig till på onsdag. Sambon lämnade mig för en tur till Hovet och sedan till Stadion,vem kunde tro att han skulle spendera kvällen med både hockey och fotboll...Jag får ta i tur med tvätten o sen blir det att hitta något trevligt att se på tvn. Kanske ska försöka leta reda på första säsongen, så jag hänger med när jag tvingas kolla TV med familjen på Sandviksv. 

Av Isabella - 9 augusti 2011 19:36

Efter 12 timmars sömn kan man väl inte säga annat än att nu har vi semester. Är väldigt sällan jag unnar mig 12 timmar i sträck, så det var riktigt skönt :) Idag har vi bara pysslat, har målat min spegel o donat lite i syrummet...Kom precis tillbaka från en kort fisketur, provkörde nya motorn! Tyckte dock det var lite dåligt med fisk just där jag kastade ut mitt spö :( Men mysigt va det i alla fall! Nu är det bäst jag stänger av datorn eftersom åskan tycker att den ska mullra här!!

Av Isabella - 7 augusti 2011 20:42

Inte varje dag vi träffas, senaste gången var för tio år sedan.Tycker att det är så mysigt att träffa alla, på något sätt känns det tryckt att veta att man tillhör något. Synd bara att det inte blir oftare. Jag fattar inte att det ska vara så svårt att faktiskt göra slag i saken och hälsa på varandra istället för att bara prata om det. Vet inte hur många gånger vi säger att vi ska komma o hälsa på men det blir veterligen aldrig av. O det är ju inte ens långt till Lerbo!! Varför kan man inte vara så där spontan och bara åka över på en fika. Nu ska allt vara så välplanerat så det aldrig blir något planerat för att det blir så jobbigt att styra upp det hela. Känns som att alla tror att de stör så fort de hälsar på någon, jag förstår inte riktigt det där...Om man nu säger kom och hälsa på så måste man ju mena det, eller?? Alla är iaf välkomna på spontanfika hemma hos mig!

Av Isabella - 4 augusti 2011 19:22

Bara en ynka liten dag kvar sen ska jag verkligen njuta av mina tre veckors ledighet :) Men innan dess måste det städas diskas och tvättas i detta hushåll...Hoppas bara att inte alla andra i denna byggnad tänker samma sak, har ingen lust att ställa mig i kö. Förstår inte hur de tänker när de har 8 maskiner på 200 lägenheter!! Är väl bäst att jag kilar ner istället för att sitta här och häcka.



Av Isabella - 3 augusti 2011 19:29

I'm losing my friends for you tonight
Cos' there is no one
But you who makes me feel alright
We've had our times of ups and downs
But after all it's worth it
You're the one that makes my world go around
I'm leaving this town with you tonight
It don't matter where we're heading as long as you hold me tight
To you darling I am chained and bound
And nothing's gonna change that
You're the one that makes my world go around
If there is anything that I am sure of
Then it's my love for you
If there's anything that I want more of It is you


Nikola Sarcevic

Av Isabella - 1 augusti 2011 18:15

 
  Idag blir det tjockismåndag o pizza på menyn. O jag tycker faktiskt att man kan få ha det ibland. Känns iaf lite bra att den är hemgjord o inte köpt :) (Inte en tanke på beach 2011 eller 12 heller för den delen.)


Nu är det nedräkning som gäller; 4 dagar kvar till semester o 12 tills vi sitter på planet :)

Ovido - Quiz & Flashcards