frokengullbrand

Alla inlägg under juli 2009

Av Isabella - 29 juli 2009 18:16

Idag har vi varit uppe på Åreskutan o vandrat. Har såklart fått skavsår :( Varför måste en trevlig tur alltid förstöras av något...Har hittat en jättefin mössa jag vill ha, men köpte den inte när vi var i storulvån och nu kan jag inte hitta den, typiskt mig. Imorgon blir det Östersund och Yran :)

Av Isabella - 25 juli 2009 14:09

Sitter på tåget till Åre, står just nu stilla i Östersund så fick äntligen låna datorn av Matthias två sekunder :) Illamående som vanligt då det är dags för tågresa, inte riktigt min grej det här. Frysgrader är det också, detta kommer säkert bli en toppen semester :S

Av Isabella - 23 juli 2009 10:15

Är det bara jag som tycker att det är viktigt med bra arbetsmoral?? Är det okej att komma och gå som man vill utan att höra av sig, bara för att chefen inte är på plats? Vi är bara fem stycken och om någon då inte dyker upp innebär det att alla vi andra sitter i skiten och ändå så bryr de sig inte. Jag blir så arg! Varför ska jag behöva få skäll från en annan avdelning bara för att någon inte tycker att det är viktigt att sköta sitt jobb?? Jag vill ha mer semester nu!

Av Isabella - 22 juli 2009 21:30


Like the ground you walk on so solid and strong
Know that you always can count on me
Anything that you need, even the air that I breathe
Know that you always can count on me

Av Isabella - 20 juli 2009 20:24

Jaha då var jag hemma då, känns väldigt skönt men samtidigt tomt...Efter en hel vecka med tjejorna är det ganska skönt att få va själv några sekunder...Fast börjar redan bli lite för tomt hoppas pojken kommer hem snart, längtar! Alltid när jag har varit borta så längtar jag hem till björkvik, har inte riktigt vant mig vid att sthlm är mitt hem. Kommer nog aldrig riktigt att göra det, tyvärr :( Så till veckan som varit då, har varit långa dagar på stranden och långa nätter på dansgolvet :) Vi är så bäst!!

Av Isabella - 12 juli 2009 12:39

Imorgon åker vi!!! :) Har städat och packat hela dagen..kommer hela tiden på nya saker som ska med :( Hur ska jag lyckas komma under 15 kg?? Varför är det inte 20 som det var förr i tiden...Blir borta en vecka men vi hörs när jag är tillbaka.

Av Isabella - 8 juli 2009 08:08

Kollade på Michael Jacksons minnesstund igår... Vet inte riktigt varför egentligen, men hur som helst så grinade jag ju som ett litet barn :P Inte direkt för att han är död utan snarare för att jag tycker att det är så sorgligt att han aldrig fick bara va. Tänk att aldrig få vara den du är utan att allt står i tidningen dagen efter, fy vad hemskt. 


Det är faktiskt riktigt skönt att gråta ibland (jag gör det ganska ofta speciellt när jag kollar på film), befriande på något vis :) 

Av Isabella - 6 juli 2009 08:10

Om en vecka sitter vi på planet! Emily, varför kan det inte vara idag för? Du bokade fel :) Kommer bli en toppen vecka!! Synd bara att inte alla mina bästa kan vara med, men en är ju det så får räcka för nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards