frokengullbrand

Direktlänk till inlägg 3 september 2011

08:or på landet

Av Isabella - 3 september 2011 15:49

Tror att det är dags för ett nytt inlägg, blir alltid så jobbit att skriva när man har gjort uppehåll...Men kan ju ta och berätta att mina 08:or var i byn på besök igår. Blev som vanligt massor med flams och trams men det är ju alltid kul med ett gott skratt :) Frågan är ju bara om man skrattar med eller åt... underhållning är det i alla fall. Drog med dem ut på en tur också så de fick fota några får och en och annan kossa. Kan ju inte bara se dem på Skansen.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 16 september 2011 14:59

Nu lämnar jag denna blogg. Allt på grund av att det inte finns någon app. Har funderat på det länge men efter Mias kommentar kände jag att det var dags. Så nu finns jag på http://frokengullbrand.blogspot.com/    ...

Av Isabella - 15 september 2011 18:36


En helt vanlig dag idag, usch så tråkigt det låter. Men ibland har man bara helt vanliga dagar. Min helt vanliga dag har bestått av plugg, tjejfilm, promenad och matlagning. Mycket spännande va?? Har varit himla konstigt väder idag, på min promenad v...

Av Isabella - 14 september 2011 19:53


  Plugg plugg o lite mer plugg, o så lite tårar (kollat klart Prison Break). Latten gör verkligen min pluggdag, kan inte förstå att det kan bli så mycket mysigare så fort den står på bordet.   Melissa har släppt ett nytt album också, för er so...

Av Isabella - 13 september 2011 18:00

Tror ni var lite dåliga på att hålla tummarna, det är redan någon som hade fler ködagar än oss. Vet att jag inte ska va besviken men kan inte riktigt låta bli, hade så gärna velat flytta. Men det kommer fler chanser, det var inte meningen som mamma s...

Av Isabella - 12 september 2011 20:58

Har varit en väldigt produktiv dag idag, har varit duktig och gått på båda föreläsningarna trots att det inte kunde vara tråkigare, pluggat några timmar, varit på promenad och anmält oss till en lägenhet. Hoppas hoppas hoppas att vi får den, vill ver...

Ovido - Quiz & Flashcards