frokengullbrand

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Isabella - 5 september 2011 23:01

Känner att det börjar bli dags för lite förändring, våra 34 kvadrat börjar kännas lite väl trånga. Så vi tog en cykeltur för att kolla på en lägenhet i Lappis, trodde att en trea på 57 kunde vara något för oss. Men inte alls, känslan var inte alls bra, kan inte sätta fingret på det men känns som man får ångest bara av att vara i området. Jag som verkligen ville att det skulle passa oss, men om den där magkänslan inte alls känns bra så kan det ju inte vara bra. Att ett helt område kan kännas så dystert... så jakten får helt enkelt fortsätta ett tag till, har ju iaf nästan ett år på oss. Imorgon väntar jobb och kanske en tur på stan med min bästaste mamma. Nu ska jag krypa till kojs, go natt på er!!

Av Isabella - 5 september 2011 11:53

Min cykel har gått o blivit en av mina bästa vänner!! vilken lättnad det är att slippa stressa till tunnelbanan och stå där och trängas med alla svettiga människor. Jag som var så anti att cykla i stan, trodde garanterat att jag skulle bli påkörd, men efter en hel sommar så känns det som om jag kan det här nu. Har ju faktiskt körkort så borde ju kunna några trafikregler...så jag tycker att alla borde ta och börja cykla istället, man sparar både tid och pengar!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards