frokengullbrand

Alla inlägg under februari 2011

Av Isabella - 28 februari 2011 08:01

Sitter här och äter lite frukost, ska snart bege mig till skolan för lite räkneövningar och föreläsning. Sen blir det jobba en sväng, har fått en ny arbetsuppgift som innebär att jag ska jobba några timma på måndagar och torsdagar. Passar mig verkligen utmärkt, ska bli kul att ha lite bestämda dagar så jag vet hur jag ska lägga upp min vecka. Är en ganska planerande människa och om det inte finns något att fylla dagen med blir det lätt att jag inte gör något alls. Så detta kommer bli super! Nu ska jag äta upp mina flingor och koka kaffe till min termos.

Av Isabella - 26 februari 2011 09:37

Idag ska det storstädas här i stadshagen! Det ska bli skinande rent, usch va tråkigt ;( Men ibland så måste man göra lite mer än att bara dammsuga. Så då vet ni hur jag spenderar min dag. Ska försöka ta mig iväg och träna också.

Av Isabella - 24 februari 2011 17:36

Oj oj oj va trött jag är, det tar på att jobba! Har fått förslitningsskador i fingrarna av för mycket copy, paste :P Men det var super att vara tillbaka på jobbet, saknar dem verkligen! Känns jätteskönt att ha lite dagar inbokade nu så jag vet att det trillar in lite pengar i slutet av månaden. Så firade lite igår och bokade resa till Åre :) Eftersom jag är så sjukt slö idag så blir det att ta hissen ner och beställa hamburgare, tar emot, men inte tillräckligt för att stå över.

Av Isabella - 23 februari 2011 12:12

Har hunnit med en tur till skolan för redovisnin, vilket gick över förväntan :) Sen blev det ner på stan och inhandlade en födelsedagspresent till en liten dam. Nu står det scones i ugnen och jag ska strax fixa lite soppa. Sen iväg och träna och in på jobbet en sväng så jag är uppdaterad inför morgondagen. Ska bli jättekul o jobba, var två månader sen sist.


Veckans kalendercitat; Det är för väl att lögnen finns- för tänk om allt man hörde var sant (Albert Engström)

Av Isabella - 20 februari 2011 21:40

En mycket händelserik dag :) inspirationen flödar, ska bli spännande att se vad det blir av den. Värdesätt de ni har innan det är försent!! Det är inte kul att stå där med skägget i brevlådan och undra vad det var som hände.

Av Isabella - 18 februari 2011 13:11

På plats i byn, toscakakan är bakad och vi väntar på mormor och morfar. Här ska det fixas o dona, tror jag ska försöka hinna dammsuga innan mamma hinner hem också så hon slipper känna sig stressad över det. Borde plugga lite också men jag tror jag struntar i det, iaf idag får se hur det blir imorn. Får se till att gå upp tidigt så jag hinner göra det innan alla andra hinner upp :P

Av Isabella - 17 februari 2011 18:09

Har precis ätit Lauratonfisk och nu ska vi bege oss ut en sväng så vi iaf får lite frisk luft idag. Här kollas det skidfilm, helt otroligt vilken kontroll killarna har på sina kroppar. O man kan ju undra varför alla skidåkare är så sjukt snygga...Precis som att det är ett intagningsprov, men inte gör det mig något :P

Av Isabella - 17 februari 2011 13:19

Sitter på en urtråkig föreläsning, varför kan lärare inte vars lite roliga? Så det blir kaffe o bulle i pausen i förhoppning om att jag inte kommer somna. Känns riktigt skönt att det är sista dagen denna vecka. Imorn blir det byn. Ska bli spännande, har massor med planer som vanligt men ska försöka hinna slappa lite också! Är alltid mysigt att vara i byn men på något sätt så blir det alltid lite stressigt, vill ju hinna med alla :) ska försöka fokusera lite nu så jag kanske kommer fatta något iaf...

Ovido - Quiz & Flashcards