frokengullbrand

Alla inlägg under november 2009

Av Isabella - 17 november 2009 21:51

Jobbat precis som vanligt. Mamma ska ha syfabrik i helgen så jag var och handlade lite fleecetyg på vägen hem. Ska bli några halsmuffar till familjen. Kostar 99kr att köpa i affären och 12kr att göra själv. Riktigt bra vinst måste jag säga :)


Frågade mamma om Lauras systerson "Blixten" hade fått något namn än. Mamma berättade att storebror Eliot hade sagt att han tyckte nästan lika mycket om lillebror som han tycker om oliver. Så det blir en Oliver. Haha så sött :)

Av Isabella - 13 november 2009 18:21

Känner mig så sjukt otillräcklig...när jag började jobba så var allting kul och jag var alltid nöjdd när jag gick från jobbet. Det är fortfarande alltid kul att jobba men ju duktigare man blir och ju mer man vill göra desto mer otillräcklig känner man sig. Jag vet att man inte är perfekt men jag vill vara det. Jag vill hjälpa alla som ber mig om hjälp och lösa alla deras problem och samtidigt hinna med allt jag själv vill göra. Men ju mer jag vill göra desto mer andra saker som jag inte vill göra blir det. Har varit involverad i ett projekt på jobbet som har varit väldigt utvecklande och roligt, men bara för att jag var med i det så blev det helt plötsligt min uppgift att lösa alla andra problem också. Gud vad frustrerande det är!!! Varför kunde jag inte bara vara dum i huvudet, tror att allt vore så mycket lättare då.


Jag hoppas inte att någon tar illa upp, jag är väldigt tacksam för att jag har ett jättebra jobb och att jag verkligen trivs med mitt jobb. Men någon gång måste jag ju också få gnälla lite :P

Av Isabella - 6 november 2009 20:14

Har varit riktigt dålig på att uppdatera! Har jobbat massor och inte haft varken tid eller lust. Vet inte rikigt vad jag ska skriva nu heller. Idag kommer några kollegor från jobbet, får se hur det blir, brukar ha en tendens att spåra :) 


Imorgon kommer mamma, pappa, farmor och farfar :) De ska äntligen få se lägenheten. Är rikigt skamligt att de inte har varit här, men så är det, tiden bara försvinner. Ibland vill jag bara vara 14 igen, inte helt fel eller vad säger du Mia? Men kan ju inte ha det bättre nu, bra jobb, ett hem, bästa vänner och en underbar man :P

Ovido - Quiz & Flashcards