frokengullbrand

Alla inlägg under augusti 2009

Av Isabella - 31 augusti 2009 10:21

Resan är bokad :) Ska bli så skönt att komma bort bara vi två.


Motivationen är på noll idag, fy vad jag inte har någon lust att jobba. Har varit en riktig slappar helg i bvik. Men Mia missade ju helt att jag skulle komma hem så hon var ju inte ens hemma. Ajabaja! :)


Av Isabella - 27 augusti 2009 08:31

Matthias och jag satt och kollade på resor igår kväll bara på kul sådär. Men så fick vi se att de reade ut resor till Grekland för runt 3000. Så nu blir det nog Lefkas den 14 om jag får ledig från jobbet :) Hoppas hoppas!

Av Isabella - 25 augusti 2009 07:53

Jaha då var man fast anställd då :) Känns helt underbart!

Av Isabella - 24 augusti 2009 08:52

Utgång i lördags med bästa Emily. Va himla trevligt synd bara att människor ska behöva göra en besviken hela tiden :(


Hade en riktig slappar dag i söndags. Mia och de små barnen var och hälsade på :) Oscar var en riktig fegis, tror att min bror är bland de farligaste på jorden just nu... Kunde ju inte ens äta upp sin bulle, stackarn.

Av Isabella - 20 augusti 2009 10:42

Idag har vi haft namndiskussion på jobbet. Finns flera stycken som ska få barn nu vilken dag som helst.


Min namntopp och ni får inte sno dem :P


Tjejer:

Thea, Cornelia, Signe


Killar:

Atle, Vidar, Dante

Av Isabella - 18 augusti 2009 16:22

Kom tyvärr inte in på skolan :( Men det känns konstigt nog ganska bra. Har ju jobb så det har ju ingen större betydelse, förutom att Mias o mina planer skiter sig :P Men det är ju bara o skapa några fler eller va säger du?? Bokade in utgång med Emily i helgen också. Ska bli kul o gå ut faktiskt. Någon som ska med?

Av Isabella - 16 augusti 2009 18:22

Idag har varit en riktig städdag. Har tvättat alla kläder som har samlats på hög under semestern. Och vet ni vad jag gillar det, speciellt att stryka :)

Av Isabella - 15 augusti 2009 20:17

Igår var planen att vi skulle till Grönan, men det är ju klart att det ska börja hagla just då... Så det blev middag hos oss istället :) Jag är ju inte mycket för det där med karuseller så jag är nöjd ändå :P Passar på o skriva lite medans lillebror o Tias spelar tv-spel...Bara en dag kvar nu innan det är dags att börja jobba igen, vet inte om jag har lust eller inte. Är i alla fall skönt att få tillbaka lite rutiner. På tisdag blir det att hålla tummarna, ska på reservupprop på skolan. Vet inte ens om jag är redo än, men blir jag någonsin det?? Lika bra att börja så jag blir klar någon gång, eller vad säger du Mia?? :P 

Ovido - Quiz & Flashcards