frokengullbrand

Alla inlägg under mars 2010

Av Isabella - 31 mars 2010 20:19

Mamma frågade mig idag hur det är det där med påskägg. Är ni för stora för det?? Tror nog att de vill slippa handla ägg åt oss men hon kommer inte undan. Självklart ska det vara påskägg :) Kommer ju alltid att vara deras barn och så länge vi är hemma vid påsk och inte har egna barn så är det ju kul. Inte för att det är hela världen, det spelar inte mig så stor roll men om hon nu frågar så är det ju klart jag vill ha det :P Och för er som tror på påskharen så hoppas jag att ni inte blir allt för besvikna.

Av Isabella - 30 mars 2010 19:54

Idag är sista avsnittet av mästarnas mästare :( Jag är verkligen en tvtittare, det är inte bra...Men väldigt skön avkoppling. Så håll tummarna för Louise, hon måste vinna!!

Av Isabella - 30 mars 2010 15:17

Klarade tentan!! Så skönt. Trodde verkligen inte att det skulle gå bra, gissade på massor men som tur var så gissade jag rätt :)


Så nu blir det till att fira. Frågan är bara vad jag ska fira med...Kanske ska gå och köpa lite godis :P

Av Isabella - 29 mars 2010 17:35

Hur ska det gå?? Känner mig helt förvirrad, har ingen koll på något. Har varit i bibliotektet hela dagen och försökt få in något i skallen men inte blev jag mycket klokare för det :( Och så fick jag reda på att tentan ska vara på Åsö gymnasium, vem vet var det ligger?? Så nu måste jag ju hitta till rätt plats också, men det kan ju inte vara allt för svårt, men en sak mindre att tänka på hade ju inte varit fel.


Börjar mer och mer vara övertygad om att jag nog inte ska plugga på universitetet, tror nog att jag söker en KY-utbildning till hösten istället. Jag vill inte behöva gå runt och må dåligt i fyra år och känna att det var bortkastad tid bara för att man borde ha en hög utbildning. Men samtigigt så känns det som om jag sviker mig själv på något vis, eller iaf det jag trodde var min dröm. Jag vet verkligen inte!! Tur att alla runt omkring mig iaf inte har några förväntingar och stöttar mig oavsett vad jag gör

Av Isabella - 27 mars 2010 09:03

Lördag idag då. Tycker alla dagar flyter ihop nu.. Ska försöka plugga lite, får se hur det går, finns ju så mycke annat man kan hitta på.


Ikväll blir det utgång :) Emily har blivit ett helt år äldre!

Av Isabella - 25 mars 2010 09:07

Jaha så var det en ny dag igen. Va ska man göra idag då? Plugga lite kanske vore en bra idé..En långpromenix skulle ju inte sitta fel heller,någon som vill följa med? Ska hämta Laura vid tåget också så det kan vara så att jag våldgästar någon :P

Av Isabella - 24 mars 2010 19:55

Nu är vi här :) var och hälsade på det lilla miraklet. Tänk att man kan sitta och titta så länge på någon som bara sover! Helt underbar! Och goda bullar fick jag också, tack mamma Esko !!


Är tyst och tomt i huset när ingen är hemma, får se till att fylla det med annat folk :P Borde ju plugga men det är ju roligare att sitta här och slötitta lite på halv åtta hos mig!

Av Isabella - 23 mars 2010 15:47

Usch för nya tekniska prylar. Det ska alltid vara något fel på dem!! Datorn som kom hem idag gick så klart inte att starta. Så efter några svettiga minuter var det bara att ringa till affären. Och enligt killen så var det ett vanlgt fel så det är bara ni öppnar chassit och kollar om strömkabeln till hårdisken har lossnat. Okej sagt och gjort och nu verkar den iaf fungera. Hoppas bara att det inte blir något problem med garantier om det nu skulle visa sig att det är något annat fel. Jag hatar det här! När vi köpte ny TV så lutade den några centimeter så det var ju bara att byta, när vi köpte våran stationära dator så slutade den fungera ungefär varje onsdag, efter tre inlämningar blev vi äntligen av med den! När vi fick våran bärbara dator så fungerade inte det trådlösa nätverket. Jag hoppas verkligen att det är slut på våran tekniska otur nu!! Hur svårt kan det vara att göra saker som faktiskt fungerar från början och gärna ett helt liv?!

Ovido - Quiz & Flashcards