frokengullbrand

Alla inlägg under april 2011

Av Isabella - 15 april 2011 14:32

Sitter på en av de tråkigaste föreläsningarna på länge!! O vi har bara kommit halvvägs :( hoppas verkligen att hon har något mer spännande att komma med efter rasten! Vi överväger starkt att gå o sätts oss på någon uteservering istället!! Men samtidigt så kan det ju vara något viktigt o det vill man ju inte missa! Så det blir nog att fuska lite o ta en kaffe o bulle i pausen som lite motivation! Har ju faktiskt varit på en timmes promenad idag...nu är det rast så tack o hej!!!

Av Isabella - 12 april 2011 19:09

Ska väl ta och uppdatera då!! Är i byn och myser med alla mina bästa :) O sommar hade vi igår också, att man har mage o klaga på värmen. Jag försår inte riktigt hur vi fungerar när det gäller att klaga, aldrig kan vi va nöjda. Antingen är det för varmt eller för kallt, för blåsigt eller regn. Men hur som helst så idag så vill va ha tillbaka värmen och solen!! O idag är det bara sport på tv...något missnöjd, jag vet inte riktigt va som har hänt, förr gillade jag sport, men sen när jag träffade herrn så falerade det totalt. Så frågan är ju hur jag ska spendera kvällen??

Av Isabella - 6 april 2011 13:48

Då var det dags för hemmastudier, eller ledighet som jag kallar det :P Har inget inbokat den närmaste veckan!! Frågan blir ju va tusan ska jag hitta på då...Men det finns ju alltid att göra, först ut blir den allt för stora tvätthögen, sen ska jag nog unna mig en tur på stan. Sen blir det nog att ta en tur till by i början av nästa vecka :)

Ovido - Quiz & Flashcards