frokengullbrand

Alla inlägg under juni 2011

Av Isabella - 2 juni 2011 03:29

Tänkte jag skulle informera alla om att jag fortfarande är vaken och fåglarna tycker att det är morgon nu. Känns faktiskt helt underbart att det är ljust ute!! Dock är sängen väldigt lockande just nu, ska bara hitta något att äta så jag slipper vakna vid 8 o vara hungrig! Hade en väldigt trevligt kväll dock tror jag hela staden bestämde sig för att gå ut ikväll vilket innebar lång kö till alla trevliga ställen :( så vi hamnade med studenterna och jag kände mig gammal!! Ska man behöva göra det vid 22?? (Tentan gick sådär om det är någon som funderar) Go natt!! Eller kanske det är god morgon...

Av Isabella - 1 juni 2011 15:31

Börjar bli riktigt nervös nu, men de säger ju att det ska vara bra så jag hoppas att det stämmer. Sen är det sommarlov som gäller och då spelar det faktiskt ingen roll hur det går bara jag får slippa skolan ett tag :)


Håll alla era tummar och tår för att detta går vägen!!

Ovido - Quiz & Flashcards