frokengullbrand

Alla inlägg under juli 2010

Av Isabella - 8 juli 2010 08:19

Det där med att packa igår gick inge vidare bra..Blev en tur ut i skärgården istället :)


Så nu är det dags, problemet är bara att veta vad som ska packas ner. Kommer garanterat att ta med mig för mycket. Av någon konstig anledning är jag väldigt bra på det...

Av Isabella - 6 juli 2010 18:09

Fram tills idag har det varit relativt lugnt på jobbet och jag har nästan behövt leta efter saker att göra. Men så idag får chefen en snilleblixt och sätter mig på Norgegöra...Jag tycker det är väldigt roligt men problemet är att det inte riktigt finns tid att hinna med det innan imorgon kväll. Men får se det som en utmaning som hon skulle ha sagt :P Så imorn blir det upp tidigt och hem sent.


Ikväll blir det att tvätta så det finns något att packa ner imorgon. Ska bli så mysigt att starta semestern med konsert med underbaraste Mia och familjen och så en härlig grillfest för att sedan ta sig till Skåne och en veckas njutning, Måste gå och köpa lite böcker så jag har något att underhålla mig med. Mannen har faktiskt lovat att läsa en bok på semestern, tror inte jag har sett honom läsa någon bok alls (faktaböcker räknas inte) så ska se om han lyckas hålla det...

Av Isabella - 1 juli 2010 21:32

Kanske borde uppdatera...


Ja, vad har hänt sedan sist är då frågan...Inte mycket som vanligt, men har hunnit med en grillfest resebokning och jordgubbar.


Igår var det grillfest hos chefen, vi hade supertrevligt. Jag skrattade så jag fick ont i magen! Inte så ofta det händer faktiskt. Men vispgrädde kan vara väldigt underhållande för er som inte vet det. Tycker att det är jättekul att vara tillbaka på jobbet, tror faktiskt att jag har de bästa kollegorna man kan ha. Visst vi kan vara lite oense ibland men vi är iaf som en stor familj. Vi retas och blir arga och snackar skit men jag skulle inte vilja vara utan någon av dem. Ibland är vi lite för mycket kompisar men hellre det än att man inte har kul och trivs på jobbet.


Mamma och jag har lyckats boka en resa till Riga också. Ska verkligen bli jätteroligt, tror faktiskt inte att vi har varit iväg ensamma i mer än någon natt tidigare. Så det ska bli jättemysigt :)


Och massor med jordgubbar har jag plockat och ätit också. Då känns det verkligen som sommar!! Nu blir det sängen för imorn är det upp tidigt som gäller!


Ovido - Quiz & Flashcards