frokengullbrand

Alla inlägg under december 2009

Av Isabella - 23 december 2009 08:30

Idag är det dagen före dagen men samtidigt är det dagen. Dagen då iaf jag börjar få lite julstämning och viktigast av allt mamma och pappas bröllopsdag. Ska bli så mysigt att klä granen, äta god mat och bara umgås. Får se vem som får bestämma hur granen blir i år. Brukar ju alltid börja med att mamma har någon form av plan tex att det bara får vara röda kulor men sen kommer pappa och börjar sätta dit allt möjligt han hittar, hehe. Men fin blir den alltid!

Av Isabella - 19 december 2009 17:38

Har bakat julgodis med mormor idag :) Jättemysigt!! Precis som när jag var liten, marsipan, knäck, mintkyssar, ischoklad och massa annat...Detta är enda gången på året man får höra mormor svära, alltid när knäcken ska hällas i formar slinker det ut några fula ord.


Passade på att ta med mig årets julgran hem också, alltid lite sne o vind men det är ju så det ska vara eller hur...Ingenting är ju perfekt här i livet.


Av Isabella - 15 december 2009 16:14

Har fått en herrans massa smeknamn på jobbet, vet inte var de får allt ifrån :)


Belsi

Belse

Belischus

Belsebubb

Bubbsi

Bella-lotta

bella-gulla

ulla-bella

manuella-isabella


Manuella isabella kom högsta vd:n på helt omedveten om att jag hette Isabella. Ibland är det riktigt kul på avdelningsmötena.


Annars är ju ulla-bella sekreterare inte helt fel heller. Haha

Av Isabella - 14 december 2009 07:34

Ja det var verkligen ett tag sedan jag uppdaterade. Fick skäll i helgen så det är bäst jag gör någonting åt detta. Men vart ska vi börja...


Börjar med att skryta lite kanske :P Har blivit antagen till civilekonomprogramm på stockholms universitet! Så jag börjar skolan den 18 jan. Är sjukt nervös!


Har varit i Göteborg med E och handlat massor med julklappar och lite till oss själva :) Var supermysigt och bara strosa runt utan stress. Göteborg är så mycket bättre än Stocholm!


Och ett år äldre har jag hunnit blivit också, friade med alla de bästa :) Tack för det! Massor med fina saker fick jag, så nu blir det till och baka massor innan jul.


Och "kirunas" mage  bara växer och växer :) Är så kul att se, det bara strålar om dig! (man blir allt lite sugen :P)



Ovido - Quiz & Flashcards