frokengullbrand

Alla inlägg under september 2009

Av Isabella - 30 september 2009 07:53

Jaha fick order om att uppdatera men vet inte riktigt vad jag ska skriva...Har börjat gå hem från jobbet varje dag för att kanske lyckas gå ner något kilo av alla de jag har gått upp sedan jag flyttade till sthlm.

Hösten är här också :( inte för jag har något emot det, men det går för fort, jag har ju inte hunnit med sommaren än.



Av Isabella - 25 september 2009 09:10

Har haft en väldigt intressant diskussion här på morgonen rörande fultal. Fultal=ålderskillnaden mellan den äldsta sexpartnern du har haft och den yngsta gånger antalet du har haft sex med. Skillnaden räknas från hur mycket äldre och yngre personerna är än dig själv. Kan bli väldigt roliga konversationer av detta :) Har inte riktigt fattat vad man får ut av det men det är ju något att prata om vid kaffet iaf!

Av Isabella - 24 september 2009 13:04

Fick en riktigt trevlig lunchöverraskning idag!!! En liten bild från den bästa :) Börjar ju nästan gråta o det är inte ens min...

Av Isabella - 23 september 2009 08:06

Jaha då har man klippt sig. Vet inte vad jag ska tycka. Hon klippte av nästan allt hår känns det som :( Alla säger dock att det är jättefint så borde väl tro på dem. Men det var ju inte så jag ville ha det... Men det växer ju ut som mamma säger, fattar det jag också men jag har inte lust att vänta i två år till. Ska aldrig gå till någon annan frisör en Eva, det blir ju bara fel!

Av Isabella - 23 september 2009 08:04

Jaha då var man hemma igen då. Har varit riktigt skönt att vara ledig och vi har blivit lite bruna iaf Skrattande Men måste säga att Lefkas inte alls var någon rolig ö. Bara stenstränder och turiststråk. Men men det är smällar man får ta. Jag har ju fått läsa mina böcker iaf :)

Av Isabella - 14 september 2009 07:51

Nu bär det snart av. Har som vanligt lite resfeber och har sovit ganska dåligt inatt. Men då kanske man kan sova en liten stund på planet och det är ju inte helt fel. Ska bli så skönt att komma iväg! Kommer kännas tomt i Grekland utan Emily, hon har ju en tendens att vara med när jag åker dit :P Ha det toppen så ses vi när jag är tillbaka!

Av Isabella - 12 september 2009 22:36

Jaha då var det helg igen då. Alltid lika skönt, finns inget bättre än att gå hem en fredagkväll efter jobbet. Som vanligt innebär helg att man måste städa och tvätta, sånt som jag aldrig orkar göra i veckorna. I kväll har jag varit barnvakt till mina småkusiner. Vi har lagt pussel. Något som jag för övrigt älskar, det är så avkopplande och sitta där och leta efter bitarna. Helst ska det vara ganska svårt också så det tar lite tid. Måste ta och köpa ett eget pussel att ha hemma.


Imorgon måste jag packa, känns alltid roligt att pack ner men packa upp är ingen höjdare. Själva resan känns mer verklig så fort man har börjat packa. Det är i alla fall då jag kommer på att jag ska åka och resfebern kommer som ett brev på posten. Vet inte hur det ska gå att jobba hela dagen först. Kommer inte få något gjort.


Idag har Emily varit modig så vi får se vad som händer på den fronten :) Spännande!

Av Isabella - 10 september 2009 20:48

Matthias sitter bänkad framför idol. Jag vägrar kolla, klara verkligen inte av det. Jag tycker det är så sjukt pinsamt, skäms något fruktansvärt för alla människor som inte fattar att de inte borde sjunga.

Ovido - Quiz & Flashcards