frokengullbrand

Alla inlägg under april 2010

Av Isabella - 30 april 2010 17:32

Nu börjar det mesta att vara klart så nu väntar vi bara på att alla ska komma :) Ska blir riktigt trevligt! Hoppas att alla kommer att tycka det när kvällen är slut också!


Matthias har kopplat in en ny trådlös router hos mamma och pappa så nu kan pappa lyssna på Spotify även i vardagsrummet. Han är så nöjd precis som ett barn på julafton!! :D Härligt att lite teknik kan göra någon så glad!

Av Isabella - 28 april 2010 22:08

Jag hatar rök. Varför röker folk?? Det är både farligt och kostar pengar.Det är helt upp till var och en, men varför måste de röka utanför mitt sovrumsfönster?? Jag vill inte bli förpestad! Hur svårt ska det vara att gå 50 meter från huset!?! Snacka om egoister!!

Av Isabella - 27 april 2010 20:17

Nu är vi hemma igen! Har verkligen haft en super helg. Gud va de skämmer bort oss!!


Ska bli skönt och komma ner till byn i helgen. Hoppas bara att vi får fint väder så vi kan grilla lite :D


Annars händer det inte mycket kollade på Hollywoodfruar igår :D Är så sjukt kul, jag gillar verkligen att de bjuder på sig själva!! Marias kommentarer är helt oslagbara Jag är personligen med i en bokklubb, vilket är jättekul men jag läser aldrig böckerna jag går bara dit för att dricka vin och ha lite roligt.

Av Isabella - 24 april 2010 19:21

Har varit en superdag i Åre!!Sol hela dagen, så har blivit något stekt men det gör inget :D


Tjejer nu har jag ordnat så vi kan vara hos oss på Valborg så jag räknar med att ni övertalar era pojkvänner om det!!

Av Isabella - 22 april 2010 15:30

Nu är det dags att börja fundera på vad som ska med på våran fjälltripp eller vad som kan få vara kvar hemma...Brukar ju inte vara några större problem men just det där med alla prylar till kameror, mobiltelefoner och datorer gör mig så irriterad. Det är alltid sån oreda bland alla sladdar, varför finns det inte en sladd som passar till allt??


Av Isabella - 21 april 2010 15:26

Ibland skulle jag verkligen vilja klona mig, jag hatar när jag måste säga nej till saker som jag verkligen vill göra bara för att det inte finns tid nog. Varför är dagarna inte längre?? Varför måste jag vara en sån människa som alltid behöver sova minst 8 timmar för att fungera normalt??

Av Isabella - 20 april 2010 16:21

Det är verkligen fullt upp nu, 5 timmars föreläsningar resten av veckan. Usch!! Men har ju helgen att se fram emot så det är väl bara att bita ihop men fy va tråkigt det är när de sätter igång om sina forkarprojekt och alla tidigare forskare. Varför kan de inte bara prata om det som står i boken och det vi faktiskt behöver kunna inför tentan. Känns som slöseri med tid så vi får se om jag står ut alla 5 timmarna per dag. Tur att det är två olika ämnen iaf! 


Av Isabella - 19 april 2010 11:31

Ny vecka igen, jag förstår inte var tiden tar vägen. Har bara två kurser kvar nu innan det blir sommarlov :) Det blir inte så mycket till lov för mig, ska jobba nästan hela sommaren men det känns lika bra för det.


Ska börja med ett grupparbete nu igen :( Jag gillar det verkligen inte men det är ju bara att göra. Hoppas bara att alla är på samma nivå så det blir något gjort.


Ikväll bli det Nikola Sarcevic på Nalen!!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards