frokengullbrand

Alla inlägg under oktober 2010

Av Isabella - 31 oktober 2010 08:27

Ingen risk att jag missar tåget, för det första ska jag inte åka tåg längre utan bil med Åke, för det andra är jag ju redan vaken så klockan är omställd :)


Jag gillar inte riktigt att vara en Gullbrand sönda morgon. Hur svårt ska det va att få sova när man verkligen behöver det. Dumma gener, men glad att jag iaf kan lyckas sova minst två timmar mer än päronen.

Av Isabella - 30 oktober 2010 12:10

I natt måste jag komma ihåg att ställa om klockan, och visst är det väl tillbaka den ska...Jo så är det, sommaren är bakom oss och då ska klockan bakåt. Blir lite jobbigt imorgon när jag ska med tåget till byn annars, går inte allt för många tåg på söndagar så vore lite trist att missa det.


Nu blir det makaronilåda och sen ska det storstädas i detta hem. Fy tusan vad skitigt det blir!! 

Av Isabella - 27 oktober 2010 13:30

Är det okej att ligga och tänka på julen?? Jag har redan börjat fundera på vad jag vill köpa i julklapp och vad ska jag ha på mig på julafton?? Jag älskar julen, och på något vis är det som om det inte är okej att tycka om julen längre. Alla tycker bara att det är en stor panik och det värsta som händer på året. För mig har det alltid bara handlat om en dag på året då alla är glada och man får träffa alla de som står en närmast. Så jag funderar och funderar och kommer inte på vad de var jag tänke skulle bli en perfekt julklapp i somras...


Sen kan jag inte komma på om mamma och pappa firar tioårig bröllopsdag i år heller, va det 2000 eller var det kanske 99?? Är det någon som kan tänkas komma ihåg det åt mig??

Av Isabella - 24 oktober 2010 16:08

Tror jag har fått ta del av Eskosjukan. Känner mig verkligen risig, men en dag som denna så känns det faktiskt helt okej att inte göra något annat än att sitta inne med en stor kopp te.


Måste ju plugga dock! Så jag sitter här och hostar och försöker bli klokare, men tror att de går in och ut lika fort.

Av Isabella - 21 oktober 2010 16:58

Jag är verkligen inte på topp. Har ju helt glömt bort att man måste anmäla sig om man ska få skriva tentan. På förra kursen var det 5 dagar före men på denna var det ju så klart 10. Så får se om jag har pluggat helt i onödan...Men förhoppnings vis är det någon som inte dyker upp så jag kan få plats istället. Blir så sjukt trött på mig själv. Precis som om det verkligen inte spelar någon roll längre. Dumma dumma mig!!

Av Isabella - 21 oktober 2010 09:26

Jaha då var det torsdag igen då. Idag kommer Becca hit och vi ska plugga lite tänkte vi. Får väl se hur det blir med den saken :P Återvänder till byn ikväll, när någon ändå åker så kan jag ju lika gärna följa med. Känns som om jag vill vara där nu efter det som har hänt. Så 25års kalas på lördag, och kanske om någon ber väldigt snällt även något annat som händer den dagen :P Dåligt samvete dock, jag är verkligen inte snäll mot min sambo, är borta en hel vecka sen "tvingar" jag honom till byn och efter 3 dagar hemma drar jag igen. Fy skäms, men jag lovar att jag ska vara hemma iaf 3 veckor efter detta!!

Av Isabella - 20 oktober 2010 16:50

Jag har blivit kär i kanelmandlar! Jag kan inte låta dem vara. När jag väl har tagit en måste jag ta en till, tills hela påsen är slut. Tur att vi inte köper allt för många!! Vi tyckte att vi kunde unna oss lite naturgodis när vi nu är så duktiga och sitter och pluggar båda två!

Av Isabella - 19 oktober 2010 14:01

Jaha va ska vi ta och berätta idag då?? Blir lite svårt eftersom jag verkligen inte har gjort något ida. Har pluggat lite och min fredag kväll har blivit pajad... Jag som verkligen ville gå ut :( Men får väl försöka leta upp någon annan stackare som kan tänkas vara intresserad av en dejt med mig (blir antagligen tvn) 

Ovido - Quiz & Flashcards