frokengullbrand

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Isabella - 6 september 2011 23:27

  


Denna dag har varit så lång, bara att gå upp i morse var så mycket jobbigare än vanligt, vet inte hur många gånger väckarklockan ringde innan jag reagerade. Självklart så ska det ju regna, men iväg till jobbet och i tid var jag också. Vet inte varför jag tycker att man alltid ska vara på jobbet 8, i min värld är man försenad om man kommer senare, även om vi har flex till 9. Att vara på jobbet innan 8 är nog det bästa för då är det helt tyst (vi är värre en hönsen annars) o allt man gör går dubbelt så fort. Sen vid halv nio då kommer alla o då har jag vaknat till liv i min egna lilla bubbla, kontorslandskap är verkligen ingen höjdare på morgonen. Efter en kopp kaffe så var vi tillbaka till verkligheten igen, att det alltid är samma sak oavsett hur länge jag är borta. Alltid någon som vill ha sina pengar (märkligt va?). 8 timmar senare möter jag upp min lilla mamma för en tur på stan.  Hittade denna fina jacka på HM :) Som jag har väntat på att den skulle komma tillbaka!! (alltid ska jag härma Laura, men du har för bra smak så jag kan inte låta bli!) Nu hänger den äntligen i min hall också :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards